شورای راهبردی سینما

یکشنبه 28 سپتامبر 2025 در 11:04 1173 بار مشاهده شده


چهارمین نشست شورای راهبردی سینمای مازندران برگزار شد

چهارمین نشست شورای راهبردی سینمای مازندران، یکم مهرماه در سالن سینما «هنر و تجربه» بابل با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در آغاز این نشست، اعضای این شورا از حمایت‌ها و همراهی دکتر محمد محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای راهبردی سینمای مازندران، به جهت عهده‌گیری مسئولیت دبیری «جشن ملی روز سینما» در استان که با حضور مدیران ارشد سینمای کشور و هنرمندان برجسته ملی و استانی همراه بود، قدردانی کردند.

همچنین از تلاش‌ها و همکاری‌های مهدی بهمنی (معاون هنری و سینمایی)، عیسی مدانلو معاون توسعه مدیریت و منابع)، ناعمه پازکی (رئیس گروه هنری و سینمایی)، میثم حاجی‌پور (مسئول روابط عمومی اداره‌کل)، مهدی حیدری (مدیر اجرایی جشن)، آذر محمودی (مدیر انجمن سینمای جوانان ایران_مازندران) در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر شد.

در این نشست مباحث و موضوعاتی از جمله پیشنهاد برگزاری جشنواره فیلم با رویکرد فرهنگ بومی، آیینی و سنتی استان مازندران و استان‌های همجوار همراه با دعوت از فیلم‌سازان یکی از کشورهای حاشیه دریای مازندران (کاسپین)، برگزاری شب سینماگران مازندران با حضور هنرمندان مطرح سینمای ایران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه تولید فیلم، برگزاری هفته فیلم مستند مازندران در جشنواره «سینماحقیقت» و برگزاری هفته فیلم مازندران در آذربایجان شرقی (تبریز) مطرح و مصوب شد.

این نشست با تأکید بر تقویت ظرفیت‌های بومی و حمایت از تولیدات سینمایی منطقه به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است اعضای شورای راهبردی سینمای مازندران متشکل از افرادی چون نادر مقدس، علیرضا سعیدی‌کیاسری، مجید قربانی آهودشتی، مهدی اکبری، رضا اکبریان گالشکلایی، عباس قاسم‌نژاد، محمود صادق‌ناتری، علی احمدی زرین‌کلایی، مهدی حیدری و یاسر خمسی است.

اظهار نظر

*